Garantie

Op alle sieraden en horloges die u bij Zinzi via deze webstore koopt zit wettelijke garantie. De garantie gaat in op de datum dat het sieraad is aangeschaft, welke staat aangegeven in het garantiebewijs dat bij uw bestelling geleverd wordt.

Om aanspraak te maken op de wettelijke garantie, wanneer het sieraad is aangekocht op Zinzi.nl of Zinzi.be, kunt u het sieraad met de pakbon en het verstrekte garantiebewijs terug naar Zinzi sturen. Wanneer een klacht of defect binnen de garantie valt, zal het door Zinzi in orde gemaakt worden. Wanneer u twijfelt of het defect onder de garantievoorwaarden valt, dan kunt u contact opnemen met de Zinzi klantenservice via klantenservice@zinzi.nl.

Reparatie

Is uw sieraad of horloge defect en aan reparatie toe en valt deze buiten de garantie termijn?
Dan kunt u terecht bij een van onze Zinzi dealers, zij kunnen het sieraad ter reparatie aannemen en wellicht voor u in orde maken. Let op hier kunnen enige kosten aan verbonden zijn.

Is uw sieraad of horloge defect en aan reparatie toe en valt deze binnen de garantie termijn?
Dan kunt u contact opnemen met de Zinzi klantenservice, wanneer het sieraad of horloge online aangekocht is (op Zinzi.nl of Zinzi.be). Via klantenservice@zinzi.nl.

Wanneer het sieraad aangekocht is bij een Zinzi dealer kunt u bij hen terecht. Zij kunnen met u tot een passende oplossing komen voor uw sieraad of horloge. De garantievoorwaarden en -termijn kunt u vinden onder het kopje garantie.

GARANTIE SIERADEN 
GARANTIE HORLOGES 
STATUS REPARATIE 
WETTELIJKE GARANTIE 
KLACHTEN 
Back to top