Veel gestelde vragen
Op deze pagina vindt u een overzicht van veelgestelde vragen. Wordt uw vraag niet beantwoord? Dan staat onze klantenservice graag voor u klaar.
- Wie is Zinzi?
Zinzi is hét fashion sieradenmerk uit Nederland. Meer dan 17 jaar ontwerpt Zinzi de mooiste zilveren sieraden en horloges voor de modebewuste vrouw. Zinzi staat voor: Betaalbaar – Kwaliteit – Verrassend – Trendy - Fun - Vrouwelijk. Zinzi.be is de officiële webstore van Zinzi.
Is de prijs op zinzi.be dezelfde prijs als bij de Zinzi verkooppunten?
De gekozen artikelen in uw winkelwagen hebben altijd de meest actuele prijs en hebben de officiële verkoopprijzen. De prijzen online zijn dus gelijk aan de prijzen bij de officiële Zinzi verkooppunten.
BTW
Alle getoonde prijzen zijn inclusief 21% BTW.
Wilt u de artikelen eerst zelf bekijken? - Kijk dan bij onze Zinzi dealers voor de dichtstbijzijnde dealer.
Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?
De klantenservice van Zinzi is op werkdagen beschikbaar tussen 09.00 en 17.00 uur. Wij zijn bereikbaar op het telefoonnummer (0031)10-2380803. Daarnaast kunt u ons uiteraard per e-mail bereiken via klantenservice@zinzi.nl. Heeft u een klacht over een artikel of over (de bezorging van) uw bestelling, laat het ons alstublieft weten. Dit kan per e-mail op klantenservice@zinzi.nl of telefonisch op werkdagen (0031)10-2380803. Wij zullen het probleem zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, proberen op te lossen. De kosten voor het heen en weer sturen van artikelen in het geval van een gegronde klacht zijn voor rekening van Zinzi.
Bestellen & levering
Hoe plaats ik een bestelling?
In het keuzemenu kunt u het aantal stuks van het artikel en de maat aangeven. Achter de prijs ziet u of het artikel nog in voorraad is. Vervolgens zet u het product met één druk op de knop in uw winkelmand. De inhoud van het winkelmandje kunt u altijd wijzigen door erop te klikken. Wanneer uw bestelling compleet is, klikt u op "afrekenen". Vervolgens kunt u uw naam, adres en contactgegevens invullen. Wij gaan uiteraard vertrouwd om met uw gegevens. Vervolgens klikt u op “volgende” en kiest u de gewenste leverings- en betaalmethode. U kunt kiezen voor bezorging op het factuuradres of voor bezorging op een ander adres, bijvoorbeeld op het werk of als cadeautje voor iemand anders.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Bestelt u Zinzi sieraden op werkdagen voor 16.00 uur? En is uw bestelling op voorraad? Dan verzenden wij uw bestelling nog dezelfde dag en bezorgt PostNL in de meeste gevallen binnen 48 uur dag (geen bezorging op zondag!) op het door u opgegeven afleveradres. In de bevestigingsemail staat de link, waarmee u de status van uw zending via PostNL gemakkelijk kunt achterhalen.
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Bij alle orders zijn de verzendkosten GRATIS, mits u kiest voor de standaard verzendmethode.
Welke pakketdienst bezorgt de pakketten? Wij laten alle bestellingen bezorgen met PostNL. Bij bestelling ontvangt u een bevestigingsemail, waarin ook de gegevens van PostNL en uw bestelling staan. Zelf kunt u uw bestelling via track & trace volgen.
Hoe worden de Zinzi sieraden / horloges verpakt?
Alle Zinzi artikelen worden verpakt en geleverd in een luxe Zinzi verpakking. Uw pakket wordt discreet verzonden, zodat de door u bestelde sieraden zeker aankomen.
- Betalen
Welke betaalmethodes zijn er mogelijk?
Betalen bij Zinzi is veilig en gemakkelijk. Zinzi biedt u verschillende manieren om te betalen. Zie het overzicht van de betaalmethodes hieronder. Wanneer u voor 16.00 uur besteld, heeft u het binnen 48 uur in huis. - DirectEbanking/Mistercash -
Via DirectEbanking/Mistercash betaalt u snel, gemakkelijk en veilig online via uw bank. U rekent af in de vertrouwde internet betaalomgeving van uw eigen bank.
Creditcard - Bij Zinzi.nl kunt u er ook voor kiezen om te betalen met uw Creditcard. Wij accepteren Mastercard en Visa. De betaling gebeurt altijd via een SSL-beveiligde server die uw gegevens versleuteld verstuurt.
Afterpay - Via Afterpay kunt u eenvoudig en veilig achteraf betalen. Zo kunt u uw online aankopen eerst passen, voordat u deze betaalt. U ontvangt een factuur per e-mail met een standaard betalingstermijn van 2 weken.
Kortingscode - Heeft u een kortingscode ontvangen? Deze kunt u uiteraard gebruiken bij uw bestelling. Voer tijdens het betaalproces uw code in en vervolgens zal het bedrag automatisch aangepast worden.
- Retourneren & Ruilen
Hoeveel dagen bedenktijd heb ik?
U kunt ruilen en retourneren tot 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. De retourzending is voor eigen risico en eigen rekening.
Hoe kan ik een artikel retourneren of ruilen?
Is uw Zinzi artikel niet in orde of bent u er niet tevreden over? Dat vinden wij heel vervelend. U kunt ruilen en retourneren tot 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. De retourzending is voor eigen risico en eigen rekening. Eigen risico houdt in dat Zinzi niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Belangrijk: het sieraad mag niet gedragen zijn, passen voor juiste maat is natuurlijk wel toegestaan!
Hoeveel dagen na retour krijg ik mijn aankoopbedrag teruggestort?
Na retour sturen van een artikel krijgt u het bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel, terugbetaald. Als u het geld hierna nog niet heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@zinzi.nl. Vermeld hierbij uw naam en ordernummer, of stuur de orderbevestiging mee.
- Garantie & Reparaties
Heb ik garantie op mijn bestelde artikelen?
Op alle sieraden en horloges die u bij Zinzi.be koopt zit garantie. Voor Zinzi artikelen gelden een aantal regels met betrekking tot deze garantie. Bekijk deze garantievoorwaarden onder het kopje garantie.
Wat moet ik doen met een kapot sieraad of horloge?
Voor het laten repareren van uw Zinzi aankopen kunt u terecht bij een Zinzi dealer bij u in de buurt of u stuurt het sieraad retour aan zinzi.be. Het repareren van het sieraad is kosteloos wanneer het binnen de garantie valt. De garantievoorwaarden en garantietermijn kunt u vinden onder het kopje garantie. Wanneer het artikel niet gerepareerd kan worden of als de reparatie bijvoorbeeld niet onder garantie uitgevoerd kan worden, informeren we u over de verdere afhandeling. Heeft u vragen over een kapot sieraad kunt u altijd contact opnemen met de Zinzi klantenservice via klantenservice@zinzi.nl.
Suggesties Zinzi doet er alles aan om een optimale service te leveren en daarom stellen wij het erg op prijs als u suggesties hebt die onze service kunnen verbeteren. Ook zijn jouw ideeën over onze producten meer dan welkom. Heeft u vragen, ideeën of andere opmerkingen, vertel het ons. Stuur ons dan een e-mail via klantenservice@zinzi.nl.